Glas Javnosti

Velika banka u Nemačkoj u problemima: Mnoge usluge ne mogu da priušte klijentima

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Mnogi klijenti Commerzbank u Nemačkoj ne mogu da se prijave u onlajn bankarstvo. Kako prenose nemački mediji, pala je i aplikacija za onlajn bankarstvo. Banka priznaje problem – i predlaže alternativno rešenje.

Od ponedeljka, Commerzbank se suočava sa velikim poremećajima u svojim uslugama onlajn i mobilnog bankarstva. Brojni korisnici prijavljuju da više ne mogu da se prijave na svoj onlajn nalog. Umesto toga, pojavljuje se poruka o grešci: "Izvinite. Nažalost, došlo je do greške. Radimo na rešenju."

Kako prenosi portal "netzvelt.de", problemi sa funkcionisanjem onlajn bankarstva počeli su oko 11 sati. Do 13:30 na relevantnim portalima za poremećaje već je stiglo više od 1.600 prijava problema. Posebno su pogođeni oblast za prijavu, onlajn bankarstvo i bankarska aplikacija. Međutim, broj prijava problema se nedavno smanjio.


Banka potvrđuje probleme Commerzbank je sada potvrdila probleme. Naporno radimo na rešenju i izvinjavamo se našim klijentima zbog neprijatnosti. Dok se poremećaj ne riješi, bankarske transakcije se i dalje mogu obavljati telefonom ili direktno u filijalama, saopštila je banka nemačkim medijima.

Posebno pogođeni gradovi Posebno veliki broj izveštaja o problemima stigao je iz gradova kao što su Berlin, Frankfurt na Majni, Hamburg i Minhen. Prema podacima sa „netzvelt.de“, oko 50 procenata prekida utiče na oblast za prijavu, još 25 procenata utiče na onlajn bankarstvo, 11 procenata utiče na aplikaciju, a oko 6 procenata utiče na veb lokaciju.

Podružnica Commerzbank Comdirect nije pogođena trenutnim problemima. Prema dosadašnjim informacijama, tamo sve funkcioniše normalno.

Commerzbank AG ima 11 miliona privatnih i poslovnih klijenata u Nemačkoj.



Glas javnosti/B06S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR