Od ponedeljka, Commerzbank se suočava sa velikim poremećajima u svojim uslugama onlajn i mobilnog bankarstva. Brojni korisnici prijavljuju da više ne mogu da se prijave na svoj onlajn nalog. Umesto toga, pojavljuje se poruka o grešci: "Izvinite. Nažalost, došlo je do greške. Radimo na rešenju."
Kako prenosi portal "netzvelt.de", problemi sa funkcionisanjem onlajn bankarstva počeli su oko 11 sati. Do 13:30 na relevantnim portalima za poremećaje već je stiglo više od 1.600 prijava problema. Posebno su pogođeni oblast za prijavu, onlajn bankarstvo i bankarska aplikacija. Međutim, broj prijava problema se nedavno smanjio.
Banka potvrđuje probleme Commerzbank je sada potvrdila probleme. Naporno radimo na rešenju i izvinjavamo se našim klijentima zbog neprijatnosti. Dok se poremećaj ne riješi, bankarske transakcije se i dalje mogu obavljati telefonom ili direktno u filijalama, saopštila je banka nemačkim medijima.
Posebno pogođeni gradovi Posebno veliki broj izveštaja o problemima stigao je iz gradova kao što su Berlin, Frankfurt na Majni, Hamburg i Minhen. Prema podacima sa „netzvelt.de“, oko 50 procenata prekida utiče na oblast za prijavu, još 25 procenata utiče na onlajn bankarstvo, 11 procenata utiče na aplikaciju, a oko 6 procenata utiče na veb lokaciju.
Podružnica Commerzbank Comdirect nije pogođena trenutnim problemima. Prema dosadašnjim informacijama, tamo sve funkcioniše normalno.
Commerzbank AG ima 11 miliona privatnih i poslovnih klijenata u Nemačkoj.
Glas javnosti/B06S