Prošlogodišnji projekat bio je tada najveće istraživanje ovog tipa i izuzetno značajno za HR zajednicu u Srbiji.
Osim većeg broja ispitanika, ove godine, dublje su istražena brojna pitanja važna zaposlenima i poslodavcima.
U istraživanju ćete pronaći odgovore na pitanja u vezi sa:
– Najpoželjnijm benefitima; koje beneficije zaposleni u Srbiji imaju, a koje su najpoželjnije među njima.
– Radom na daljinu; koliko zaposlenih kod nas radi od kuće, koliko njih ima opciju hibridnog rada, a koji procenat nema mogućnost rada od kuće.
– Efikasnošću rada od kuće; kako rad od kuće utiče na produktivnost i šta po tom pitanju kažu zaposleni, a šta kompanije
– Menjanju posla; Slikovito nam je prikazano koliko zaposlenih u Srbiji planira da promeni posao u naredne tri ili pet godina, a koliko njih nema to u planu.
– Pokretačima otkaza; Otkrićete šta su ključni razlozi za promenu posla i šta o tome misle poslodavci, a šta zaposleni.
– Prioritetima HR-a; šta su prioriteti u 2024.
– Povećanju plata i očekivanjima za narednu godinu.
Izveštaj je pokazao i da Generacija Z u najvećoj meri radi od kuće, u poređenju sa starijim kolegama, ali i koja je generacija je najzastupljenija na menadžerskim pozicijama u kompanijama u Srbiji.
Specifičnost ovog izveštaja je što se mogu uporedo pratiti odgovori zaposlenih i kompanija i videti do kog nivoa postoji poklapanje, a na kojim tačkama kreću razmimoilaženja.
Primera radi, zaključak je da kompanije potcenjuju izazove koje zaposleni imaju u vezi sa mentalnim zdravljem, kao i da u manjoj meri smatraju da remote rad ima pozitivan uticaj na produktivnost zaposlenih.
Glas javnosti/N07S