Prevaranti su sve lukaviji, a nastavku možete pročitati kojim se sve trikovima služe kako bi se domogli vaših ličnih i poverljivih podataka te vas na kraju, moguće, i poprilično finansijski oštetili.
Godišnje nekoliko stotina, pa i hiljada potrošača u Srbiji nasedne na takozvani phishing – lažne poruke banaka putem kojih prevaranti prikupljaju podatke kao što su OIB, PIN ili IBAN, i to uglavnom iz razloga što nisu bili dovoljno pažljivi niti su pre slanja podataka proverili ko im se tačno i zašto obraća.
Za prepoznati da je u pitanju phishing nije potrebno previše vremena – u nastavku možete saznati koje greške prevaranti najčešće čine kad vas kontaktiraju, kako možete razlikovati autentičnu od lažne poruke banke, koje su najčešće greške u lažnim mailovima i kako se možete odbraniti od ovakvih vrsta prevara.
Pet pravila uz pomoć kojih ćete sigurniji biti i vi i vaš bankovni račun, i koji će vam pomoći da noću malo bolje spavate:
I za kraj, nekada je sigurnije držati se one stare da je bolje čekati u redu u banci nego u policiji.