Kvartalna prodaja pala je sa 3,1 triliona jena na 2,9 biliona jena (15 milijardi evra).
Nisanovi modeli nisu se dobro prodavali u SAD, jednom od najunosnijih tržišta automobila na svetu kojim od nedavno dominiraju Ford, Tojota i Tesla.
Izvršni direktor kompanije Makoto Učida rekao je da će sam sebi smanjiti platu za 50 odsto kako bi preuzeo odgovornost za loše rezultate.
Ućida je priznao da Nisan nije reagovao dovoljno brzo ili fleksibilno na globalne promene, uključujući ukuse tržišta i rastuće troškove sirovina.
Nisan je snizio prognozu prihoda od prodaje za fiskalnu godinu do marta 2025. na 12,7 biliona jena (76 milijarde evra) u odnosu na raniju projekciju za 14 biliona jena (84 milijarde evra).
Kompanija očekuje da će prodati 3,4 miliona vozila širom sveta u fiskalnoj godini koja se završava u martu 2025, što je manje u odnosu na ranije projektovanih 3,65 miliona vozila.