Na primer, ona preporučuje kandidatima da izbegavaju neobjašnjive kratke periode u svojim biografijama. Oni je teraju da se zapita da li možete "ostati na jednom mestu dovoljno dugo da biste ostavili uticaj". Obavezno uključite primere kako ste učili i stekli nove veštine tokom godina – čak i ako su van posla.
Kada su u pitanju razgovori za posao, njen alarm broj 1 je "ako neko ne razume šta je uloga", kaže ona. Deluje osnovno, ali se dešava dovoljno često. Evo zašto je to ključno i kako to izbeći.
Kada Biti intervjuiše kandidate za posao, voli da pita šta mogu da donesu ulozi.
Ako to ne mogu da artikulišu jer ne znaju šta uloga podrazumeva, to dovodi u pitanje njihovo interesovanje. Izgleda kao da se samo "ovlaš prijavljuju na razne poslove" bez mnogo razmišljanja o tome gde šalju svoju biografiju, kaže ona. Ako im nije stalo do kompanije kada se prijavljuju, koliko će im biti stalo do uloge kada je budu primali?
Želite da kandidati razmotre "da li je to pravo mesto za njih", kaže ona, i da vide da su "razmišljali o tome kako će moći da doprinesu".
Glas Javnosti/ T02S