Glas Javnosti

NE DAJTE DA VAS PREVARE: Evo koja su vaša prava i kako da sebi olakšate ONLAJN KUPOVINU

Ekonomija
Autor: Glas Javnosti

Onlajn šoping doživeo je ekspanziju tokom epidemije korona virusa. Uz mnoge promene koje nam je život sa ovim virusom doneo kupovina preko internet sajtova postala je svakodnevnica, a povećao se broj prigvora, ali i povrat proizvoda. Šta moramo da znamo kao kupci, koja su naša prava i obaveze?

Pomoćnica ministra trgovine Višnja Rakić rekla je da je, ako se posmatra period pre korone, došlo do povećanja onlajn trgovine.

-Ranije su ljudi kupovali određene proizvode elektronski, ali se za vreme korone proširilo na sve proizvode lične potrošnje- objašnjava Rakićeva.

Prema najnovijim statistikama, onlajn trgovina dostigla je rast od 45 odsto. Ističe da kupci treba da znaju da, ukoliko kupuju onlajn, imaju pravo da naručeni proizvod vrate, i to u roku od 14 dana.

Prodavac je dužan da, prilikom isporuke robe, pošalje i obrazac za odustanak. Uz taj obrazac, roba se može vratiti bez obrazloženja i naknade troškova.

Trgovac, takođe, ima rok od 14 dana da kupcu vrati novac.

Rakićeva ukazuje da su za ovaj sektor nadležni tržišni inspektori, kojih ima oko 400. Oni su, prema njenim rečima, dali svoj maksimum kako bi rešili sve prigovore potrošača.

(Glas javnosti/RTS)

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR