Kompanija je targetirala prosečan godišnji rast od deset odsto. U protekle tri godine su, prema rečima potpredsednika za razvoj Jana Heringa, proširili portfolio za više od 40 hotela i polako se pozicioniraju kao vodeći hotelski igrač na evropskom tržištu.
Leonardo hoteli deo su izraelske Fattal Hotels Group.
Upravljaju imovinom od 110 hotela u deset evropskih zemalja: Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj, Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Španiji, Italiji i Francuskoj, a reč je o brendovima Leonardo Hotels, Leonardo Boutique Hotels, Leonardo Royal Hotels, NYX Hotels i Leonardo Limited Edition.
Koji od ovih brendova bi mogao da dođe u Srbiju, kompanija za sada ne otkriva, ali navodi da su u fokusu njenog poslovanja ulaganja u NYX Hotels i Leonardo Limited Edition hotele.
Kako objašnjava Joram Biton, generalni direktor kompanije, Limited Edition predstavlja ekskluzivnu kolekciju izvanrednih hotela, koji se mogu pohvaliti zasebnom istorijom i individualnim stilom, dok su NYX hoteli brend sa metropolitan šikom, namenjen mladim putnicima.
U prošloj godini, kako je saopštila kompanija, obezbeđene su investicije od 419 miliona evra kroz fond Fattal Partnership III, što je rezultiralo kupovinom 23 hotela širom Holandije, Francuske, Španije, Italije, Nemačke, Irske i Ujedinjenog Kraljevstva, u vrednosti od oko 604 miliona evra.
Samo u Holandiji u julu 2024. kupili su 12 hotela za oko 370 miliona evra.
Glas javnosti/B06S