Glas Javnosti

Bez zamene i povrata novca: Kupio nov Mercedes koji mu se kvario 9 puta

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Jedva da je prešao pet hiljada kilometara sa svojim novim Mercedesom, a već je morao da ga odveze na servis.

Tako počinje priča zagrebačkog preduzetnika koji je svoj novi Mercedes-AMG C63 SE Performance, vredan 121.000 evra, u roku od nekoliko meseci odvezao na servis čak devet puta, da bi mu ga poslednji put zadržali više od mesec dana.

Zagrebačanin je automobil kupio u Emil Frey Auto Centru, a kada ga je prvi put dovezao u njihov ovlašćeni servis, rekli su mu da nema nikakvog kvara, odnosno da oni ne primećuju nikakve nepravilnosti. Međutim, kasniji odlasci na servis – čak devet puta – pokazali su suprotno.

Ustanovljeno je da je Mercedes C-klase, nakon samo 5.289 pređenih kilometara, počeo da trza prilikom kočenja pri brzinama većim od 100 km/h, dok se u Comfort režimu vožnje prilikom prelaska iz treće u četvrtu brzinu osećalo „čudno trzanje“.


Ovlašćeni servis je kvar samo dijagnostikovao, ali je automobil vraćen vlasniku, koji se ubrzo ponovo pojavio – sada sa 6.477 pređenih kilometara. U radnom nalogu servisera, pored prethodnih problema, dodat je i novi – automobil je dan pre servisa, prilikom punjenja, isključio naponsku mrežu garaže u kojoj vlasnik redovno puni svoja vozila. Iako se punio originalnim kablom, nakon što je zasvetlelo zeleno svetlo, došlo je do prekida napajanja, ali ni ovaj put serviseri nisu uspeli da otklone problem, pa je automobil ponovo vraćen vlasniku.

Dramatično upozorenje

Treći odlazak na servis dogodio se kada je automobil prešao 9.886 kilometara – serviseri su tada samo potvrdili već poznate probleme. Međutim, usledio je i četvrti odlazak na servis, kada je automobil sa 10.000 pređenih kilometara stigao sa još nejasnijim kvarovima. Naime, nakon što bi automobil tokom noći stajao ugašen, prilikom pokretanja su se palile razne lampice i poruke o greškama, ali bi vozilo ipak uspelo da se pokrene. Ono što je vlasnika dodatno zbunjivalo jeste činjenica da su se obaveštenja o greškama nestajala nakon vožnje i nisu se ponovo pojavljivala pri sledećem startovanju.


Peti odlazak na servis desio se 5. februara, kada je vlasnik dobio najdramatičnije upozorenje do sada – na ekranu se pojavila crvena poruka: „Posetite servis bez ponovnog pokretanja vozila“, što je bio jasan signal da problemi nisu rešeni. Kada je automobil sa 10.972 pređena kilometra stigao u servis, tehničari nisu pronašli nijedan kvar, niti su se palila bilo kakva svetlosna ili zvučna upozorenja. Ovoga puta, vozilo je ostavljeno kod servisera, ali je vlasniku rečeno da nema slobodnih termina sve do 11. februara.

Tu sledi novo neprijatno iznenađenje za vlasnika Mercedesa – Emil Frey Auto Centar ne vraća mu automobil, ali mu ne nudi ni zamensko vozilo, niti mogućnost povrata novca.

Na novinarske upite, Emil Frey se nije oglašavao punih tri nedelje, ali su se dan pre objave ovog teksta konačno javili vlasniku.

– Ali mene taj automobil više ne zanima – kratko je poručio razočarani vlasnik.



Glas javnosti/B06S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR