Iako je zubar odbio da preuze odgovornost, situacija je eskalirala, a Srbin je odlučio da iznese svoje navodno iskustvo javnosti. Na Reditu je podelio detalje o svemu što mu se desilo, opisujući kako je, pored loše usluge, od strane zubara dobio i pretnje tužbom zbog uznemiravanja.
"Pre tri godine neka majm***ina od beogradskog zubara me je toliko usvinjila (imam lošu anatomiju zuba, ništa od toga nisam znao kada sam došao da mi uradi krunice). Lik je sje**o celu priču, neće da vrati pare, kaže da sam ja kriv jer nisam dolazio na kontrole (dolazio, dok je lik svaki put brusio zube dok nije oštetio zdrave).
Sada mi preti sudom zbog uznemiravanja pošto ga pozivam da vrati novac (nisam pretio fizički, osim stomatološkom komorom). Pre neki dan vidim da je lik pojačao reklame, nove objave na Instagramu, nove Fejsbuk reklame, neke lažne gugl ocene.
Želim da povredim sko*a jer se još uvek valjam u bolovima zbog štete koju je napravio, gde sam spucao hiljade evra da se sredim, ali ne uspevam. Koja su mi prava?", napisao je on.
Pošto je svoju objavu objavio u odeljku "pravni saveti", gde su mu neki advokati savetovali da ima pravo da postavi antireklamu. Međutim, objasnili su mu da zubar može da ga tuži ili da podnese krivičnu prijavu za proganjanje, zavisno od toga šta i kako napiše.
"Imaš pravo da je postaviš. On može da te tuži - krivično i/ili parnično ili da podnese krivičnu prijavu za proganjanje. Da li će uspeti, zavisi od toga šta i kako napišeš. Da li može on da skine sa platforme tvoju reklamu? To moraš da vidiš za svaku konkretnu platformu u uslovima korišćenja", napisao mu je jedan korisnik koji se predstavio kao advokat.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije, potrošači imaju pravo na zaštitu svojih interesa u slučaju nesuglasica sa trgovcem ili pružaocem usluga. Ukoliko potrošač smatra da su njegova prava povređena, može se obratiti:
Tržišnoj inspekciji: Nadležna je za kontrolu poštovanja propisa u vezi sa zaštitom potrošača. Prijavu možete podneti putem zvanične internet stranice Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
Udruženjima potrošača: Ova udruženja pružaju savetodavnu pomoć i mogu posredovati u rešavanju sporova.
Sudskim putem: Ako prethodni koraci ne dovedu do rešenja, potrošač može pokrenuti postupak pred nadležnim sudom.
Svakako, pre nego što preduzmete bilo kakve korake, preporučuje se konsultacija sa advokatom, kako biste osigurali da su vaša dela u skladu sa zakonom i da ne dođe do eventualnih pravnih posledica.
Glas javnosti/B06S