Glas Javnosti

Rast digitalnog oglašavanja

Društvo
Autor: Glas javnosti

Tokom prošle godine industrija digitalnog oglašavanja u Srbiji porasla je 27,5% u odnosu na 2022. godinu, tačnije zabeležen je rast sa 83 mil EUR na 106 mil EUR utrošenih za digitalno oglašavanje u našoj zemlji, rezultati su AdEx istraživanja.

Potrošnja na digitalno oglašavanje po glavi stanovnika i dalje je jedna od najnižih u Evropi (12,6 EUR), u poređenju sa evropskim prosekom od 115 EUR.

Na oglašavanja na društvenim mrežama ukupno je potrošeno 36,47 mil EUR (rast od 42%) i to ubedljivo najviše na Facebook (33,8 miliona) koji je u senci ostavio ostale društvene mreže – LinkedIn (1,2 miliona), Twitter/X (598.000), Snapchat (400.000) i VIBER (337.000).

Glas javnosti /B07S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR