Mašinovođa Zlatko Keserović u Laćarku kod Sremske Mitrovice bio zatečen prizorom koji je podelio na Fejsbuk grupi Udruženje ljubitelja železnice.
-Mesto događaja, Laćarak kod Sremske Mitrovice, vreme događaja pre samo pola sata. Dete se našlo na mom koloseku i kada je videlo voz, ispuzalo je, srećom, do koloseka pored mog. Ne bih uopšte mogao da ukočim da je ostalo tu. Eto, za one koji se pitaju kako to nekoga voz zgazi i kako to mašinovođa nije video - napisao je na društvenoj mreži vidno gnevan čovek.
Vozovi se najčešće kreću brzinom većom od 100 km na sat zbog čega im je teško da ukoče. Primeri iz svakodnevnog života svedoče da se ovi nesrećni incidenti često dešavaju. Tako je novembra prošle godine voz usmrtio sedamnaestogodišnju devojku u niškom naselju Trošarina. Iako se za život ove mlade devojke borio ceo niški Klinički centar ipak nisu uspeli da joj spasu život. Devojka je u toj nesreći zadobila višestruke povrede glave i svih ekstremiteta i bila je priključena na respirator. Infrastruktura železnice Srbije saopštile su da je devojka prelazila preko koloseka na mestu gde je kretanje zabranjeno. Prema rečima očevidaca nesreće, devojka je nosila slušalice na ušima, tako da nije čula zvuk sirene kojom je mašinovodja pokušao da je upozori da ne prelazi prugu.
U decembru je odjeknula vest da je na barskoj pruzi u Valjevu brzi voz prezagio izvesnog Sašu P. ( 51). Čovek je na mestu ostao mrtav. Tragedija se desila na nadvožnjaku, gde pešaci često prelaze prugu, jer na tom mestu drugog prelaza nema. Pretpostavlja se da je nesrećni Saša tim putem išao na posao i najverovatnije nije čuo dolazak brzog voza 432 na relaciji Bar – Topčider.
Kako su prelazi preko železničkih pruga često u vidu zaobilaznih puteva, a prečica nema, jedino sigurno rešenje jeste da se saobraćajna pravila strogo poštuju.
(Glas javnosti)