U svojoj objavi u grupi, Nena je napisala sledeće:
- U Nemačkoj sam, prijateljica mi je naručila preko nje robu u vrednosti 136 evra preko Temua, paket je danas stigao, a u njemu je jedna majica i to ne moja narudžbina. Šta da radim? Platila sam sve.
Njena objava izazvala je brojne reakcije članova grupe, koji su joj savetovali da zatraži od prijateljice potvrdu porudžbine, kao i da pogleda u aplikaciji šta je tačno naručeno. Preporučili su joj da kontaktira sa korisničkom podrškom Temua i podnese žalbu uz dokaze o porudžbini i uplati, što bi trebalo da bude dovoljno da joj makar vrate novac.
Ovakvi slučajevi nisu retkost kada je reč o kupovini putem interneta, pa su iskusniji kupci savetovali Nenu da ne veruje svima, a i da uvek može direktno da se obrati zaposlenima, koji će joj izaći u susret i rešiti sve nepravilnosti.
S druge strane, imamo i dobre primere kupovine, čemu ide u prilog nedavna situacija izvesnog Dragana, koji je našao tablet na Temuu za svega 40 evra, koji bi inače koštao 120, a on je i više nego zadovoljan kompletnom opremom i svim mogućnostima koje ovaj uređaj nudi za taj novac.
Glas Javnosti/ K04S