Cilj nagrade, koju PKS dodeljuje od 2007. godine, jeste da podstakne i podrži kompanije koje na ravnomeran način tretiraju najznačajnije aspekte održivog poslovanja, odnos prema zaposlenima, odnos prema životnoj sredini, aspekt tržišta, aspekt imovine i kapitala i odnos prema zajednici.
Direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju PKS Mihailo Vesović ocenio je na konferenciji za novinare da je društveno odgovorno poslovanje postalo sastavni deo strategije skoro svih velikih kompanija i njihova obaveza, u velikoj meri uvođenjem direktiva Evropske unije.
Mala i srednja preduzeća su, takođe, pokazala odlične primere društveno odgovornog poslovanja, pa kompanije danas žele da se kroz unapređenje svoje poslovne politike prikažu kao dobar poslovni partner ali i da pokažu svojim zaposlenima da su dobar poslodavac, rekao je Vesović.
Da bi se prijavila na konkurs, kompanija treba da odabere primer dobre prakse – projekat društvene odgovornosti, koji je realizovala u protekle dve godine i da što detaljnije popuni Upitnik i zajedno sa pratećim materijalom dostavi na adresu csr@pks.rs.
Glas javnosti / FO1