Ekipa N1 se u trenutku uključenja nalazila u Bulevaru oslobođenja, a praktično su bili zaglavljeni u saobraćaju. Reporterka N1 kaže da im je trebalo oko 13 minuta samo da prođu „Marakanu“, a u trenutku uključenja bili su pred kružnim tokom.
Građani, kako kaže reporterka, izlaze iz autobusa i nastavljaju put peške.
Vozač N1 Igor Đukić kaže da su „gužve postale sve nepodnošljivije“.
Crveno svetlo, ukazuje reporterka N1, dugo drži, a više od 20 minuta je jutros bilo potrebno da se prođe Bulevar oslobođenja, od Marakane, do kružnog toka.
Grad Beograd je zaključio ugovor vredan tri milijarde dinara sa “Simens Srbija” i “Simens mobiliti”, u cilju boljeg upravljanja saobraćajem, ali gradske vlasti su uprkos tome potpuno paralisale Autokomandu samovoljnim postavljanjem semafora u fiksnom režimu, izjavio je direktor Centra za lokalnu samoupravu Nikola Jovanović, saopštio je CLS.
„Potpuno je nerazumno postaviti semafore u fiksnom režimu na jednom od ključnih kružnih tokova u prestonici, čime je ukinuta prednost za tramvaje, ali i stvoren čep od ranijih jutarnjih sati. Zato pitam gradonačelnika da li je ovo urađeno u sklopu projekta sa Simensom, ili je potpuno samovoljno doneo ovakvo “genijalno” rešenje, upitao je direktor Centra za lokalnu samoupravu. Pitam gradonačelnika i da li je konsultovao Saobraćajni fakultet, ili ijednog saobraćajnog planera koji bi bio spreman da ovo rešenje javno obrazloži Beograđanima“, stoji u izjavi Jovanovića.
Glas Javnosti/ N01S