Sada, sa zabranom TikTok-a koja je verovatno na vidiku, YouTube daje nove alate iskusnim jutjuberima kao što je Kulberg, dok pokušava da privuče više kreatora kratkih video snimaka sa novim funkcijama.
YouTube je u četvrtak najavio da će Shorts sada imati funkciju za pretvaranje teksta u govor sa četiri ugrađena glasa. Dakle, ako je kreator napisao tekst na svom Shorts-u, taj tekst može da bude ispričan za slušaoce.
Nova opcija „Add yours“ znači da kreator sada može da postavi video svog dana sa stikerom. Gledaoci tada mogu da kliknu na nalepnicu i postave sopstveni sadržaj koji se odnosi na video, stvarajući više mogućnosti za virtuelnu interakciju kreatora i gledalaca.
YouTube takođe proširuje automatski izgled, funkciju koja se odnosi na duže YouTube videe, pronalazi njihov glavni predmet i automatski zumira i seče da bi napravio prilagođene kratke snimke.
„Trenutno imamo 70 milijardi pregleda dnevno“, rekla je direktorka za proizvode YouTube-a Johana Vulić u videu, dodajući da je YouTube Shorts „platforma koja raste“ i da „možete da izgradite posao pomoću Shorts-a“.
YouTube je objavio isti broj od 70 milijardi dnevnih pregleda za Shorts u septembru, pišući u to vreme da su pregledi došli od više od dve milijarde prijavljenih korisnika.
Iako YouTube Shorts ima sličan format kao TikTok, korisnici društvenih medija i dalje provode više vremena na TikTok-u. Od četvrtog kvartala 2023. odrasli u SAD su u proseku provodili 53,8 minuta na TikTok-u svakog dana.
U poređenju sa tim, na YouTube-u su proveli 48,7 minuta.
YouTube Shorts i TikTok video snimci su obično kratki, a YouTube Shorts je ograničen na minut. TikTok omogućava duže video zapise do 30 minuta, neki duži tiktokovi su postali viralni.
Uprkos dužini video snimaka na YouTube Shorts-u i TikTok-u, korisnici i dalje provode više vremena na te dve platforme nego na drugim sajtovima društvenih medija.
Glas javnosti /B09S