Nakon niza ukidanja radnih mesta na početku godine od strane tehnoloških kompanija, neke su ponovo počele da smanjuju svoju radnu snagu, a najave su stigle od Amazona do LinkedIn-a koji su vlasništvu Majkrosofta.
U pismu zaposlenima, izvršni direktor Spotifaja Danijel Ek rekao je da je kompanija zapošljavala više u 2020. i 2021. zbog niže cene kapitala i dok je njena proizvodnja porasla, veliki deo je povezan sa posedovanjem više resursa.
Spotifaj je uložio više od milijardu dolara kako bi izgradio svoje poslovanje sa podkastovima, registrovao je poznate ličnosti kao što su Kim Kardašijan, princ Hari i Megan Markl i proširio svoje prisustvo na tržištu u većini zemalja u svetu u nastojanju da do 2030. dosegne milijardu korisnika.
Trenutno ima 601 milion korisnika, u odnosu na 345 miliona na kraju 2020.godine.
U trećem kvartalu kompanija je ostvarila profit, potpomognuta poskupljenjem svojih servisa za striming i rastom broja pretplatnika u svim regionima, a kompanija je prognozirala da će njen broj mesečnih slušalaca dostići 601 milion tokom praznika.
Kompanija će u ponedeljak početi da obaveštava pogođene zaposlene. Zaposleni će dobiti oko pet meseci otpremnine, regresa i zdravstvene zaštite.
Kompanija će takođe ponuditi imigracionu podršku zaposlenima čiji je imigracioni status povezan sa njihovim zapošljavanjem.
Glas javnosti