Glas Javnosti

Nemci sve više kupuju Dacije

Auto-moto
Autor: Glas javnosti

Dacia nastavlja da dodaje rekorde u svoje vitrine. Rumunski brend je pravi lider u prodaji širom Evrope, s modelom koji već godinama zauzima jednu od prve tri pozicije na prodajnim listama.

Ovogodišnji lider evropskog tržišta - Dacia Sandero postao je i ljubimac zahtevnog nemačkog tržišta.

Dacia nije izgubila prodajni zamah ni u ovoj godini. Naprotiv, rumunski brend je na vrhu evropskog tržišta, s obzirom da imaju predstavnika na liderskoj poziciji prodajne liste na Starom kontinentu.

Sandero se etablirao kao najprodavaniji model na našem kontinentu, sazreo je u moderni hatchback, a i vreme je došlo da tržište treba pristupačne modele. I, što je još važnije i značajnije, u isto vreme, to je jedan od najpoželjnijih modela kod privatnih kupaca. Za Francuze smo znali od ranije da "gotive" Daciju, ali izuzetak više nisu ni bogati Nemci.

Rumuni znaju znanje

Pravi uspeh dolazi ako imaš prolaza kod Nemaca. I zaista, nakon što smo pogledali brojke na najjačem evropskom tržištu, veliki broj kupaca, među više od 500 različitih dostupnih modela svih proizvođača koji se nude u Nemačkoj, bira Sandero. Nemce je apsolutno oduševio Sandero Stepway, koji je doprineo ovom fantastičnom rezultatu, navodi Klix.ba.

U vremenu nestabilne ekonomije, na Sandero se može gledati kao na racionalnog heroja. Njegova pozicija mnogo govori o platežnoj moći najmoćnijeg automobilskog tržišta u Evropi. Zasluge pripadaju i menadžmentu rumunske marke, koja zna kako se približiti srednjem sloju kupaca koji žele novi i moderan auto, a da pri tome ne košta pravo bogatstvo. Podatak da je Sandero od 2017. godine najpopularniji model među privatnim kupcima širom Evrope potvrđuje da Rumuni znaju znanje.


Stepway je ključ uspeha

Prodajne brojke Sandera na nemačkom tržištu su više nego zanimljive. Od lansiranja prve generacije u leto 2008., model je prodat u skoro 350.000 primeraka, od čega je 300.000 završilo u rukama privatnih kupaca. Dakle, Nemci su u proseku kupovali više od 20.000 Sandera godišnje.

Ali Nemci sve više veruju ovom modelu i brojke će samo rasti u budućnosti. Samo u prvoj polovini ove godine rumunski hatchback je povećao prodaju za 33 posto u odnosu na prethodnu godinu. Povećanje koje vrlo mali broj novih automobila može postići u Nemačkoj.

Thilo Schmidt, generalni direktor Dacije Nemačka, ističe: "Sandero sada zauzima prvo mesto na prodajnim listama, naglašavajući izuzetnu popularnost među svim kupcima. To je impresivan rekord zahvaljujući odličnim karakteristikama proizvoda, modernoj tehnologiji, prostoru i onome u čemu je Sandero uvek bio poznat - nudi najbolji odnos cene i efekta na tržištu."

Dacia politika: Bez popusta, ali fer prilagođena cena

Iako su kupci uvek motivisani s popustima, kod Dacije se ne oslanjaju previše na takvu politiku. Rumunski brend se fokusirao na uspostavljanje cena koje su već prilagođene i sa odgovarajućom maržom za proizvođača i dilersku mrežu. Osim toga, preteranog rasipanja novca nema, osim što se troši samo ono što je potrebno na spoljašnje i unutrašnje uređenje objekta.


U velikoj meri, uspeh koji je ove godine akumulirao Sandero posledica je modernizacije koji je doživeo zahvaljujući važnim poboljšanjima kao što je prilagođavanje novim evropskim sigurnosnim propisima, uključujući najnovije sisteme pomoći vozaču, kao i posedovanje vrhunske Journey opreme.

Međutim, cene Sandera Stepway u Nemačkoj su veliki plus i još veći adut. S početnom cenom od 14.800 evra, na tržištu s takvim standardom nemoguće je ne postići takav uspeh. Ili je stvar u tome da je Sanderova zrelost konačno dostigla zenit i na bogatim tržištima u pravo vreme.

Glas javnosti/ A05S 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR