Nakon 100.000 km testiranja ID.3 je još uvek imao 93 posto kapaciteta baterije, ali treba pomenuti da je punjenje baterije namerno izlazilo iz okvira preporuka proizvođača, odnosno više se radilo o najnepovoljnijem modelu punjenja.
Korišćeni su samo brzi punjači, što po statistikama nije najčešći način punjenja. Takođe, tesni vozači su često punili vozilo do 100 posto i ostavljali ga na punionici (ponekad danima) za sledećeg vozača, što proizvođač automobila takođe ne preporučuje. ADAC kaže da ne sumnja u izdržljivost VW-ovih električnih automobila. Takođe je pohvalio marku zbog reklamiranja neto kapaciteta svojih baterija, a ne bruto kapaciteta, navodi Revija HAK.
Baterija ID.3 ima puni kapacitet od 82 kWh, ali korišćenje cele baterije značajno utiče na dugovečnost baterije. Volkswagen jasno ističe da ID.3 ima neto kapacitet od 77 kWh, a ne 82 kWh.
ADAC preporučuje kupcima da prate i omogućavaju bežična ažuriranja softvera jer su poboljšanja VW-a povećala snagu punjenja, učinila pogonski sklop efikasnijim i produžila domet ID.3 u hladnijim godišnjim dobima. To se sve dogodilo tokom testa. Nastavlja se s testom sve dok ID.3 ne bude imao pređenih 160.000 km.
Glas javnosti/ A05S