Tako kineski automobili postaju konkurentniji na tržištu, a ujedno imaju pokriće za iskorišćavanje državnih podsticaja, jer time eliminišu status uvoznih vozila. Na primer, BYD je nedavno najavio da će otvoriti fabriku u Mađarskoj s godišnjim kapacitetom od 200.000 automobila.
Očigledno, još uvek ima onih koji žele proizvoditi u Evropi. Kinezi iz Cheryja će, prema novim informacijama, graditi dve fabrike u Evropi, od čega jednu u Velikoj Britaniji. Fabrika u Britaniji će ujedno proizvoditi automobile za zemlje s volanom na desnoj strani. Taj plan, za sada, obuhvata Veliku Britaniju (uključujući Severnu Irsku), Južnu Afriku, Australiju i Novi Zeland. Fabrička postrojenja bi trebalo da budu u funkciji do kraja ove decenije.
Čak i ako su neki proizvođači zatvorili svoje fabrike u Velikoj Britaniji nakon Bregzita, na primer Honda, Kinezi iz Chery-a se toga ne boje. To je i dalje ogromno tržište na kojem se godišnje proda skoro dva miliona novih automobila, tvrde predstavnici kompanije. Što se tiče cena Chery modela koji će se prodavati u Evropi, šef kineske kompanije Victor Zhang tvrdi da će oni biti konkurentni u odnosu na rivale, pogotovo kad otvore fabrike. Chery je u 2023. prodao skoro 1,9 miliona vozila globalno, zabeleživši rast od preko 50% u odnosu na 2022. godinu.
Glas javnosti/ A05S