Od njih se traži da potvrde adresu za prijem, a istina je da se radi o još jednom pokušaju prevare.
– Zbog nedostajuće adrese i netačnog poštanskog broja, vaš paket ne može biti uručen i troškove ponovne dostave snosite sami – piše u poruci. Naveden je link na kojim navodno treba da se promeni adresa i zatraži nova isporuka. A kao krajnji rok navodi se 12 sati.
Međutim, sugrađanin Miloš kliknuo je na link, gde su ga sledeći koraci vodili ka tome da ostavi još ličnih podataka, pa i brojeve platne kartice. Na sreću, nije ispunio sve tražene korake, i ostao bez novca, piše Blic, prenosi Alo.rs.
Iz „Pošte Srbije“ više puta su istakli da su se slični pokušaji dešavali i ranije i pozivaju građane da ne nasedaju.
– Dostava vašeg paketa je obustavljena zbog nedostatka broja ulice u paketu…“– isti ili sličan tekst SMS-om poslednjih dana dobio je veliki broj građana Srbije.
Pokušaj prevare se ponavlja.
Nije malo onih koji su otvorili link u poruci, uvereni da je to način da zaista preuzmu pošiljku.
Iz „Pošte Srbije“ napominju da građani obrate pažnju na broj sa kojeg je poslata poruka.