Retko koji automobil je bio toliko iščekivan, ili je dobio toliku pažnju javnosti prilikom premijere kao Cybertruck. Ali kako vreme prolazi, Ilonu Masku sigurno pada na pamet da je možda pametnije bilo uložiti u nešto "normalnije" od ovog terenskog monstruma teškog tri tone čija je karoserija izrađena od nerđajućeg čelika i navodno otporna na metke.
Tesla je imala vrlo velika očekivanja od Cybertrucka jer je segment pick-up automobila u SAD-u izuzetno popularan. Ali ispostavilo se da kupci ovog tipa automobila baš i ne preferiraju električna vozila. Iako je samo nekoliko meseci nakon dolaska na tržište prerano donositi zaključke o komercijalnom uspehu ovog automobila jer mu je dostupnost vrlo ograničena, prodajne brojke su alarmantne.
Prema podacima JATO Dynamicsa, Tesla Cybertruck prodan je u samo 2.803 primerka u između januara i marta ove godine. Od toga je 869 prodano u januaru, 925 u februaru i 1.009 u martu, prenosi 24sata.hr.
Dakle, vidljiv je nekakav uzlazni trend, ali to je ništa u odnosu na milione rezervacija s kojima se Tesla hvalila pre nekoliko godina.
Glas javnosti U01S