Glas Javnosti

Medijska kompanija Paris Hilton uklanja reklamnu kampanju na X-u nakon mesec dana partnerstva sa platformom

Pop kultura
Autor: Glas javnosti

Zabavna kompanija Paris Hilton 11:11 Media povukla je reklamnu kampanju sa X-a Ilona Maska samo mesec dana nakon što je objavila ekskluzivno partnerstvo sa platformom, postavši najnoviji brend koji je zaustavio trošenje reklama na sajtu ranije poznatom kao Tviter zbog zabrinutosti zbog antisemitizma i -Nacistički sadržaj na sajtu.

„11:11 Mediji su doneli odluku da odmah povuku kampanju sa platforme“, rekao je u utorak Brus Gerš, predsednik i glavni operativni direktor 11:11 Media.


Odluka Hiltonove kompanije da povuče svoje oglašavanje je udarac za X i izvršnu direktorku platforme, Lindu Jakarino, koja je prošlog meseca najavila veliko promotivno partnerstvo sa Hiltonovom. Dogovor, koji je Iaccarino reklamirao kao dugoročno, „zvanično partnerstvo“ između Hiltonove, 11:11 Media i X-a, imao je za cilj da stvori „početnu platformu za nove inicijative u video i video snimcima uživo, trgovini uživo, prostorima i mnogo više." Dogovor je takođe uspostavio sporazum o podeli prihoda između strana.


Iakarino, bivši šef oglašavanja NBCUniversal-a koji je dobio zadatak da vrati oprezne oglašivače na X uprkos Maskovom burnom vođstvu, proglasio je Hiltonovu „kraljicom pop kulture“ i opisao partnerstvo kao „novu eru“ koja će se nalaziti isključivo na X-u.


Portparol Hiltonove je odbio da komentariše da li suspenzija reklamne kampanje 11:11 takođe znači kraj njenog partnerstva sa X-om. Portparol X-a takođe nije odmah odgovorio. Hiltonova ostaje aktivna na platformi preko svog ličnog naloga


Odluka medija u 11:11 da povuče svoju reklamnu kampanju sa X-a dolazi nakon što je najmanje pola brendova takođe pauziralo svoju potrošnju na reklame na X-u prošle nedelje zbog zabrinutosti oko pronacističkog sadržaja i Maskovog prihvatanja antisemitske teorije zavere na platformi.


IBM je u četvrtak zaustavio svoju potrošnju na oglase na X-u nakon što je izveštaj progresivnog medijskog nadzornika Media Matters pokazao da se njegova reklama prikazivala uz pronacistički sadržaj na X-u . Drugi veliki brendovi, uključujući Dizni i Paramont, sledili su taj primer u petak, ali nisu precizirali svoje razloge za povlačenje njihove potrošnje na oglase sa X-a.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR