„11:11 Mediji su doneli odluku da odmah povuku kampanju sa platforme“, rekao je u utorak Brus Gerš, predsednik i glavni operativni direktor 11:11 Media.
Odluka Hiltonove kompanije da povuče svoje oglašavanje je udarac za X i izvršnu direktorku platforme, Lindu Jakarino, koja je prošlog meseca najavila veliko promotivno partnerstvo sa Hiltonovom. Dogovor, koji je Iaccarino reklamirao kao dugoročno, „zvanično partnerstvo“ između Hiltonove, 11:11 Media i X-a, imao je za cilj da stvori „početnu platformu za nove inicijative u video i video snimcima uživo, trgovini uživo, prostorima i mnogo više." Dogovor je takođe uspostavio sporazum o podeli prihoda između strana.
Iakarino, bivši šef oglašavanja NBCUniversal-a koji je dobio zadatak da vrati oprezne oglašivače na X uprkos Maskovom burnom vođstvu, proglasio je Hiltonovu „kraljicom pop kulture“ i opisao partnerstvo kao „novu eru“ koja će se nalaziti isključivo na X-u.
Portparol Hiltonove je odbio da komentariše da li suspenzija reklamne kampanje 11:11 takođe znači kraj njenog partnerstva sa X-om. Portparol X-a takođe nije odmah odgovorio. Hiltonova ostaje aktivna na platformi preko svog ličnog naloga
Odluka medija u 11:11 da povuče svoju reklamnu kampanju sa X-a dolazi nakon što je najmanje pola brendova takođe pauziralo svoju potrošnju na reklame na X-u prošle nedelje zbog zabrinutosti oko pronacističkog sadržaja i Maskovog prihvatanja antisemitske teorije zavere na platformi.
IBM je u četvrtak zaustavio svoju potrošnju na oglase na X-u nakon što je izveštaj progresivnog medijskog nadzornika Media Matters pokazao da se njegova reklama prikazivala uz pronacistički sadržaj na X-u . Drugi veliki brendovi, uključujući Dizni i Paramont, sledili su taj primer u petak, ali nisu precizirali svoje razloge za povlačenje njihove potrošnje na oglase sa X-a.