logo
- Glas javnosti (http://www.glas-javnosti.rs)

Ukinuli reklamu, plašila decu

LONDON - Reklama za Londonsku kuću strave (London Dungeon) sa slikom kraljice Meri pretvorene u zombija povučena je jer je previše plašila decu, saopštila je britanska agencija za standarde reklamiranja (ASA).

Digitalni plakat, postavljen u londonskom metrou, prikazivao je kraljicu Meri kako mirno sedi u fotelji da bi se u sledećem trenutku pretvorila u krvoločnu avet koja zuri u prolaznike.

Nekoliko osoba žalilo se da su njihova deca bila užasnuta zombijem na reklami - spodobom krvavog lica, upalih, crvenih očiju i kvarnih zuba. Londonska kuća strave je ovom horor reklamom promovisala novu postavku, nazvanu "Krvava Meri" (Bloody Mary), posvećenu ćerki kralja Henrija VIII. Tokom svoje vladavine (1553-1558), kraljica Meri je pogubila 300 verskih neistomišljenika, što joj je donelo nadimak Krvava Meri.


Pročitajte više na:
http://www.glas-javnosti.rs/clanak/svet/glas-javnosti-15-07-2010/ukinuli-reklamu-plasila-decu