petak 12. novembar 2010.
RSS
• Svet •
Početna > Svet > Japanci lansirali grudnjak za turiste

Japanci lansirali grudnjak za turiste

TOKIO - Posle grudnjaka za uzgajanje pirinča, grudnjaka sa solarnim panelima i grudnjaka za suši, u Japanu je promovisan i "turistički" grudnjak.

Nazvan "yokoso nippon bra" (Dobro došli u Japan), grudnjak daje informacije o mestima koje obavezno treba posetiti u toj zemlji, prenela je agencija Ansa. Pritiskom na jedno od tri pulsirajuća dugmeta na grudnjaku plave boje, osoba koja ga nosi dobiće poruku dobrodošlice na tri jezika - engleskom, korejskom i kineskom.

U sredini ovog neobičnog brushaltera je prorez u koji se može postaviti šest različitih fotografija najpoznatijih japanskih turističkih atrakcija poput planine Fuđi ili tokijskog budističkog hrama Senso-đi. Ovaj komad donjeg veša je poslednji u seriji ekstravagantnih grudnjaka koje poznata svetska kompanija Trijumf predstavlja u Tokiju dva puta godišnje, u vidu promotivnih prototipa koji nisu dostupni u prodaji.