četvrtak 31. jul 2008.
RSS
• Sport •
Početna > Sport > Teren „Marakane“ kao autoput

Crvena zvezda dobija najmoderniju podlogu u regionu

Teren „Marakane“ kao autoput

Posle 45 godina, praktično prvi put od kada je sagrađen stadion u LJutice Bogdana, radi se kompletna rekonstrukcija terena „Marakane“. Poslednji put dodrenaža je rađena 1980. godine, od tada tri puta je menjan busen, a sada se radi potpuna rekonstrukcija koja će doneti Crvenoj zvezdi najmoderniji teren u ovom delu Evrope.

Kompletan projekat urađen je po uzoru na nemačke stadione sa veoma jakom drenažom. To praktično znači da će teren biti u upotrebi za odigravanje utakmica i po najvećim pljuskovima, ali i da će imati posebne grejače i produženu vegetaciju.

- Ovakva rekonstrukcija terena od izgradnje stadiona nije rađena. Radimo po nemačkom modelu. Morali smo da idemo ispod temelja, da bi se saniralo sve od početka. Sistem tvrdoće posteljice je na nivou autoputa. Ovaj dizajn i projekat doneće Crvenoj zvezdi teren koji će večno moći da se koristi. Ništa osim trave neće morati da se menja - objasnio je direktor stadiona Milorad Ćorović.

Radovi su počeli 16. juna i vrše se prema isplaniranoj dinamici, kako bi sve bilo spremno za prvu utakmicu nove sezone.
- Čak 20 kamiona hladnjača krenulo je put Beograda, da bi dovezli specijalnu travu. Što se grejanja tiče, ono će biti jačine 1,2 megavati i ići će iz kotlarnice kroz budući tunel koji se radi paralelno sa starim zbog potreba Univerzijade. Teren će imati i poseban nemački sistem „Perot“ za automatsko navodnjavanje. Svi slojevi novog terena slagani su milimetarski navođeni laserom. Svi materijali su nošeni u Nemačku na uzorkovanje da bi dobili atest da su najbolji mogući - zaključio je Ćorović.