subota 11. decembar 2010.
RSS
• Sport •
Početna > Sport > Igrači Barse prvi put sa reklamom na dresovima

Igrači Barse prvi put sa reklamom na dresovima

BARSELONA- Fudbalski klub Barselona prvi put u istoriji imaće reklamu na dresovima, a šestogodišnji ugovor o sponzorstvu potpisan je sa jednom fondacijom iz Katara.

U saopštenju kluba navodi se da će godišnji prihod po tom osnovu iznositi 30 miliona era, što je rekordni iznos u svetu za reklamu na dresovima jedne sportske ekipe.

Do juna 2016. godine katarska fondacija će Barseloni platiti ukupno 165 miliona evra, 30 miliona za svaku od narednih pet sezona i 15 miliona za predstojeću polusezonu.

Katarska fondacija, koju je 1995. godine osnovao emir od Katara šeik Hamad Bin Kalifa Al Tani, ulaže novac u obrazovanje, naučna istraživanja i društveni razvoj.

U istoriji dugoj 111 godina Barselona nikada nije želela da prodaje dresove i po tome je bila jedinstvena u svetu. Umesto reklamiranja velikih multinacionalnih kompanija, katalonski klub je na dresovima imao logo UNICEF-a, za šta je toj humanitarnoj organizaciji Ujedinjenih nacija plaćao milion i po evra godišnje.

Prilikom sklapanja ugovora sa katarskom fondacijom, čelnci Barsleone su insistirali da marketinški stručnjaci na dresu ukope oba loga, što je prihvaćeno.

Najunosniji ugovor od prodaje reklamnog prostora na dresovima do sada je imao Mančester Junajted, koji od osiguravajućeg društva AON godišnje dobija 23,6 miliona evra. Madridski Real zarađuje 23 miliona od kladionice BWIN.