Glas Javnosti

Radni dan iz pakla: Radnik prouzrokovao sudar s Ferarijem v vrednosti od tri miliona evra (FOTO)

Svet
Autor: Glas javnosti

​Jedan mladić u Nemačkoj imao je, moglo bi se reći, loš dan na poslu. Dok je, za kompaniju u ojoj radi prevozio skupoceni Ferari, doživeo je saobraćajnu nesreću i slupao ga.

On je, naime, zaposlen u kompaniji Mechatronik, koja se bavi restauriranjem i prodajom automobila, a poverili su mu da crveni Ferrari F40 iz 1990. godine preveze do mesta udaljenog 17 kilometara. Ovaj Ferrari koji košta neverovatnih 3,1 milion evra trebalo je da bude prikazan na sajmu automobila pod nazivom „Motorworld“ kako bi privukao pažnju potencijalnim kupcima, ali se stvar loše završila.

Sve je krenulo po zlu kada je mladić, kako piše nemački list „Bild“, te nedelje ujutro seo za volan i samo nekoliko trenutaka kasnije slupao ovaj skupoceni ultra redak automobil. Kako su rekli iz policije, on je u jednom tunelu iznenada skrenuo udesno i zakucao se u zid. Nije jasno da li je u pitanju mehanička greška ili je u pitanju prekomerna brzina, ali istraga i dalje traje.


Na sreću, mladi vozač je nakon nesreće prebačen u bolnicu i nije zadobio povrede. To ne možemo da kažemo za Ferari F40 koji je vozio. Iz Mechatronika se nadaju kako će uspeti da ga poprave jer je u pitanju mahom šteta koja se tiče karoserije. Ipak, koštaće malo bogatstvo da se vrati u prvobitno stanje. Lokalni mediji izveštavaju da je F40 u pitanju bio na listi za preuzimanje od strane njegovog vlasnika na Mobile-u.

Ovo je iskustvo koje ni vozač, ni vlasnik ni prodavac nikada neće zaboraviti. Nešto više od 1.300 primeraka Ferrarija F40 ugledalo je svetlost dana u fabrici Prancing Horses u Maranelu u Italiji, između 1987. i 1992. godine. Ovaj model je bio poslednji Ferari koji je lično odobrio pokojni Enco Ferari, zbog čega neki smatraju da je apsolutno najbolji.

Kada je sišao sa linije bio je najbrži ulični automobil, jer je njegova najveća brzina bila 324 km/h, a 0 do 100 kilometara na sat razvijao je za samo 4,1 sekundu. Imajte na umu da je razvijen još ’80-ih kao naslednik 288 GTO.

Glas javnosti /B10S 

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR