utorak 28. april 2009.
RSS
• Slobodno vreme •
Početna > Slobodno vreme > Modna eksplozija

PRIKAZANE RAZNOVRSNE KOLEKCIJA UČESNIKA 25. MTS FEŠN VIKA

Modna eksplozija

Revija italijanskog brenda Marela novom kolekcijom proleće/leto 2009. za žene otvorila je četvrto veče 25. MTS fešn vika pavrd baj Soni Erikson. Ekskluzivne modele za aktuelnu sezonu namenjene sportski orijentisanoj klijenteli prikazao je i holandski jahting brend Gastra. Iznenađenje večeri bila je revija brenda Salsa Jeans koji se po prvi put predstavlja u Beogradu, a čiji hit su farmerice sa Puš ap efektom. Publika je mogla da vidi modele sve popularnijeg domaćeg brenda muških odela Martini Vesto koji je prikazao kolekciju Cruel Summer. Ajs Fešn je predstavio dva strana brenda John Richmond i Belstaff. Finale večeri bilo je rezervisano za renomiranog domaćeg dizajnera Batu Spasojevića, koji je pored kolekcija za modnu kuću Nikolas i Tifani brend, predstavio i samostalnu, muško-žensku kolekciju „Ludžurious Fantasy“ za proleće/leto 09.
Treće večeri Beogradske nedelje mode prikazano je osam revija. Najnovije modele prikazali su Danka Karović, studenti Beogradske i pariske škole „Mod art internešenel“, „Nikola’s“, „N sport“, „Omero“, „Alegra“, Dejana Momčilović i Ana Šekularac. Danka Karović predstavila je kolekciju DNK Code, za jesen/zimu 09/10.
„Nikola’s“ je pokazao kolekciju za jesen/zimu 09/10. tandema Maje Nedeljković-Davidovac i Bate Spasojevića. Muške modele, pored klasičnih muških krojeva, karakterišu i jakne futurističkog izgleda, kao i kaputi prepoznatljivog kroja. Kolekcija je urađena od najkvalitetnije vune, pamuka i kašmira. Ženska linija nadahnuta je bojama i atmosferom naučno-fantastičnih filmova i ruskog folklora, sve to pod jakim uticajem formi iz osamdesetih godina.
Revija „N sporta“ obuhvatila poznati svetski brend „Puma“, ali i nove brendove na našem tržištu: holandski „No eksces“ i grčki „Staf džins“. Poznati italijanski brend čarapa i donjeg rublja „Omero“ predstavio se kolekcijom ženskih čarapa i veša za sezonu jesen/zima 09/10, koja pored poznatih dezena i materijala kao što su škotska šara, rombovi i pruge u svoju ponudu uključuje i skupe tkanine prirodnog porekla, ali i tehnički obrađene materijale.
„Alegra“, čije je zaštitno lice za ovu sezonu voditeljka Rada Radenović, prikazala je nove modele za proleće/leto 2009. koja odiše svežinom prolećnih i letnjih boja, zavodljivim linijama i maštovitim kombinacijama dezena i materijala. Dejana Momčilović pobrinula se za modele za hladnije dane. Druge večeri održane su četiri modne revije. Modnim sladokuscima najpre su se svojim unikatnim modelima predstavili mladi dizajneri Katarina Kovačević i Milan Zejak, a posle njihove revije održan je interesantan performans domaćeg brenda donjeg veša „Bugati“, koji je predstavio svoju najnoviju „Be Star“ kolekciju za proleće-leto 2009. Veš koji su pripremili je vrhunskog kvaliteta i dizajna, a izrađen je od najfinijeg pamuka i čipke. Iste noći „Adidas“ se predstavio linijom „Selebrejt oridžinaliti“ kojom je obeležio punih 60 godina postojanja. Specijalni gost ove revije bio je Detlef Šrempf, ambasador „Adidasa“ i jedan od najuspešnijih evropskih košarkaša u NBA ligi. Publika je imala priliku da vidi i „Insajd aut“, koji je predstavio pet italijanskih, tri holandska i jedan francuski modni brend koji osvajaju srpsko tržište. Bogat program na kraju je svojim izvanrednim kreacijama začinila dizajnerka Ana LJubinković sa autorskom kolekcijom za sezonu jesen-zima 2009/10. Modeli smešteni pod naziv „Čovek koji je liznuo Mesec“, inspirisani su čovekovim putem na Mesec i elementima srpske narodne nošnje i uniforme.