nedelja 9. novembar 2008.
RSS
• Slobodno vreme •
Početna > Slobodno vreme > Trening za telo i dušu

REKREACIJA - PILATES KARAKTERIŠE METODA POKRETA I KONCENTRACIJA UMA

Trening za telo i dušu

Vežbe su pogodne za sve starosne grupe i imaju podjednaku važnost kao glavni ili dodatni trening kako za rekreativce, tako i za aktivne sportiste

Ako vam miran temperament ne dozvoljava da trenirate neki žestok sport ili da se bavite nekom vrstom rekreacije koja vam se čini i suviše agresivnom za vaše telo, opredelite se za pilates. Sistem treninga koji karakteriše metoda pokreta i koncentracija uma je upravo ono što vam treba. Vežbe su izuzetno precizne kod pilatesa što je temelj svakog treninga. Pilatesom ćete gotovo sigurno izdefinisati i iscrtati mišiće, a o tome koliko ćete ih i ojačati nema potrebe da govorimo. Vremenom će vam zglobovi biti pokretljiviji i smanjiće se napetost u vezivnom tkivu. Treba da imate na umu da ćete tokom vežbanja pilatesa naučiti vrlo specifičan sistem disanja prilikom koga ćete energiju usmeriti upravo u područje tela koje izvodi kretanje dok se ostatak tela relaksira. Metodom pilatesa pogađate izrazito veliki broj dubinskih mišića zajedno, poboljšavate koordinaciju pokreta i ravnotežu kao sposobnost pravilnog držanja tela. Pilates pruža izdužavanje i ravnanje svih mišića u jednu uravnoteženu celinu i gradi snagu izdržljivosti bez izlaganja stresu kardiovaskularnog sistema. Pilates vežbe su pogodne za sve starosne grupe i imaju podjednaku važnost kao glavni ili dodatni trening, kako za rekreativce, tako i za aktivne sportiste.

Pilates& upper bodz je pilates njorkout kome su pridodate vežbe koje naročito poboljšavaju i jačaju gornji deo tela. Korišćenje lakih opterećenja (streč trake, male težine ručnih i nožnih tegića) pomaže da se poboljša fleksibilnost celokupnog koštano zglobnog sistema i omogući bolja pokretljivost.

Pilates&lonjer bodz je pilates njorout kome su pridodate vežbe za jačanje donjeg dela tela. Ovim vežbama postižete vretenast oblik mišića nogu, sa akcentom na bokove i mišiće zadnje lože buta.
Pilates& ABS and Back muscles je sistem vežbi za mišiće leđa i stomaka koji su u pilatesu na prvom mestu. Takozvani „ponjer house“je naziv upravo za taj deo tela. NJegovim jačanjem se u stvari postiže izvođenja najrazličitijih pokreta.