utorak 21. avgust 2007.
RSS
• Slobodno vreme •
Početna > Slobodno vreme > Noviteti za ljubitelje mode

U četvrtak, 23. avgusta, otvaranje prve NenjYorker prodavnice na Balkanu

Noviteti za ljubitelje mode

Najnoviji modni trendovi naći će se u 548 kvadratnih metara prodajnog prostora u novoizgrađenom tržnom centru „Merkator“ u Novom Sadu

Bez obzira na to da li vas interesuje odeća za svaki dan, seksi stil, ili moderan veš, informacija da NenjYorker otvara svoju prvu prodavnicu u Srbiji, i to u Novom Sadu, u tržnom centru „Merkator“, predstavlja pravi razlog za slavlje jer je ponuda ovog čuvenog modnog brenda prilagođena najrazličitijim ukusima. Za zvanično otvaranje prve prodavnice u Srbiji, NenjYorker je osim najmodernijih modnih linija i posebnih promotivnih ponuda, pripremio i zanimljiv program koji će doprineti slavljeničkoj atmosferi. Uz nastupe DJ-a i najznačajnijih predstavnika domaćeg hip-hopa, NenjYorker je za ovu priliku posetiocima obezbedio i mogućnost da uz savete vrhunskih frizera i šminkera do perfekcije dovedu svoj lični stil. Enterijer prodavnice urađen je po najvišim standardima, a moderne, žive boje učiniće da svaka poseta novootvorenoj prodavnici bude posebno zadovoljstvo.

ODEĆA ZA MLADE

NenjYorker je nemački maloprodajni trgovinski lanac, koji se ubraja u vodeće evropske proizvođače odeće za mlade. Svojim klijentima kompanija nudi najmodernije kolekcije po atraktivnim cenama. Spektar proizvoda sastoji se od pet brendova: fishbone i fishbone sister (sportska odeća i odeća za svaki dan), amisu (ženska linija visoke mode), smog (muška trendi odeća za svaki dan) i censored (donji veš i kupaći kostimi).


„Vrlo smo ponosni što otvaramo prodavnicu u Srbiji. Posebno se radujemo ulasku na modno tržište koje obećava, a koje je samo po sebi prilično zahtevno, jer znamo da Srbi vole dobro dizajniranu garderobu i, što je najvažnije, znaju da je nose“, izjavio je Folker Pucman, direktor marketinga u kompaniji NenjYorker.

Osim Srbije i Nemačke, ovaj poznati trgovinski lanac obuhvata 529 prodavnica u ukupno 19 zemalja. Širenje prodajne mreže na ostale evropske zemlje jedan je od osnovnih ciljeva poslovne politike kompanije. Kompanija nastoji da zauzme vodeće mesto na evropskom tržištu odeće za mlade, a fokusirana je na rast i razvoj na svim tržištima na kojima posluje.

Ključne reči: