utorak 17. jun 2008.
RSS
• Slobodno vreme •
Početna > Slobodno vreme > Šoping umesto vrelog seksa

Misli o kupovini nove haljine ili cipela ženama se javljaju svakih 60 sekundi

Šoping umesto vrelog seksa

Nećete verovati, ali dame između 19 i 45 godina razmišljaju svakih 60 sekundi kako će nešto da kupe, dok muškarcima seks padne na pamet na svakih 52 sekundi. „Šoping manija“ dominira ženskim mislima, bilo da se radi o novom paru markiranih cipela ili majičice iz radnje „sve po 350“. Ako se uzme u obzir da žena u proseku spava oko osam sati dnevno, to bi značilo da ona na šoping pomisli oko 960 puta tokom dana, odnosno 6.720 puta nedeljno. Ono što je zabrinjavajuće u čitavoj priči je to da je gotovo polovina žena priznala da im je draže da provode vreme u kupovini umesto s partnerom, a gotovo isto toliko pripadnica nežnijeg pola otkrilo je da svoje šoping izlete prikrivaju svojim momcima i muževima, a naročito svotu novca koju su spiskale. Takođe, radije odlaze u kupovinu same ili sa drugaricama, a ne sa partnerom. Razlog tome je što muškarci otvoreno pokazuju dosadu tokom besomučnog obilaženja butika, odbijaju da ulaze u radnje i stalno im se žuri. Istraživanje Kosmopolitena je pokazalo da žene zapravo uživaju u samom ritualu kupovine, a da im je manje bitno da li im je nova stvar zaista potrebna, kao i da li će je ikada obući. Zanimljivo je da je polovina ispitanica priznala da ne nose sve što im visi u ormaru, a jedna od 10 otkriva da joj nova krpica dosadi već posle nekoliko dana.