utorak 17. jun 2008.
RSS
• Slobodno vreme •
Početna > Slobodno vreme > Nadmudrite kilograme

Trikovi uz koje ćete lakše oslabiti i nećete pasti u depresiju

Nadmudrite kilograme

Male stvari koje radite tokom dana mogu bitno da utiču na gubitak težine. Dodajte malo plesa svakodnevnoj rutini, tako ćete sagoreti više kalorija

Nikad nije kasno za dobar izgled. Ipak, za fenomenalnu figuru potrebno je puno odricanja i gladovanja pa su dijete mrske većini ljudi. Pored njih postoje malo lakši, a svakako zabavniji načini uz pomoć kojih ćete se ratosiljati par kilograma koji vam zagorčavaju život.

Žvaćite žvaku dok kuvate - Pravi je podvig ne uzeti makar zalogaj tokom pripremanja hrane. I za to ima leka - čim počnete da kuvate, u usta stavite žvaku. Svaki put kad budete hteli da probate nešto, moraćete da je izvadite iz usta, pa ćete tako imati najbolji uvid u to koliko u stvari pojedete tokom kuvanja.

Često pijte tečnost - Ne mislimo da će voda ublažiti glad, ali ona održava metabolizam i ubrzava ga. Dijeta koju držite pred letnju sezonu treba da sadrži puno niskokaloričnih napitaka poput vode, biljnih čajeva, zelenog čaja i kafe. Ipak, kad je kafa u pitanju, ograničite njen unos na dve šoljice dnevno.

Jedite suvo voće - Ako želite nešto što će vas brzo podići pre vežbanja, „ bacite“ se na suvo grožđe, kajsije, smokve, banane ili nešto slično tome. Odlično su pogonsko gorivo prilikom vežbanja, a i mnogo pristupačnije od nekih energetskih pića i hrane. Dodajte ih u salatu, žitarice, a ako želite da ih pečete sa nečim, potopite ga u vodu na 15 minuta da se ne bi isušilo.

Igrajte dok se oblačite - Spremanje za večernji izlazak biće zanimljiviji ukoliko đuskate. Male stvari koje radite tokom dana mogu bitno da utiču na gubitak težine. Dodajte malo plesa svakodnevnoj rutini, tako ćete sagoreti više kalorija.

Nemojte pojesti sve sa tanjira - Primamljivo je videti lepo aranžiran tanjir prepun đakonija, ali to ne treba da bude razlog da ga „oližete“. Pojedite samo 75 odsto onoga što se nalazi u njemu. Iako se čini kao neznatna količina, i najmanje promene mogu da utiču na vaše kilograme. Bolje je da počnete da ostavljate kalorije na tanjiru nego da trpate sve u sebe pod izgovorom „ da se hrana ne bi bacila“.

Preskočite drugi koktel - Metabolizam se usporava dok pijete alkohol, pa posle prvog koktela popijte čašu hladne vode kako biste ga ubrzali. Velika je greška što ljudi ne računaju da unose kalorije u organizam kada piju, počev od voćnih sokova, preko šejkova pa sve do žestokih pića.

Odradite svojih 10.000 koraka dnevno - Tajna dobre linije je i u hodanju. Potrudite se da šetate što je moguće više, a idealno bi bilo da se broj koraka vrti oko 10.000.

Jedite „zdrave“ masti - Hrana koja sadrži masnoće poput ribe, oraha, lešnika i čokolade pomoći će vam da utolite grad, a neće doprineti da vam stomačić poraste.

Napravite picu sa manje sira - Da biste smršali, morate da unesete u organizam bar 100 kalorija manje svaki dan, a uz to da napravite dve hiljade koraka više. Male promene, kao što je manje sira na pici, tome će doprineti. To znači da je rešenje kretanju i unošenju manje kalorija.

Jedite hranu bogatu vlaknima - Kad vas spopadne napad gladi, pokušajte sa voćem, povrćem, orasima, pasulja i žitaricama od punog zrna jer oni imaju malo kalorija, a daju osećaj sitosti. Hrana bogata vlaknima osigurava važne vitamine i biljne esencije organizmu. Umesto hleba i testenine pojedite porciju žitarica od punog zrna ili šaku koštunjavih plodova.

Odustanite od teretane i vežbajte napolju - Znojenje u teretani je možda bilo zanimljivo ranije, ali s toplijim danima i po kojom godinom više, vežbanje na otvorenom postaje izuzetno primamljivo. Trčanje u sumrak, šetnja, rolšuanje ili vožnja biciklom su sjajni načini za sticanje kondicije, ali i sagorevanje kalorija.

Naučite da se nosite sa emocijama - Mnogi ljudi nataloženu tugu utapaju u hrani, grickalicama ili piću. Da biste zadržali liniju i zdravlje, jako je važno da se prvo reši emocionalni problem koji stoji iza prejedanja.

Jedite krompir - Za ovo povrće postoji netačna tvrdnja da nije baš zdravo, ali on može da vam pomogne da izgubite na težini. Vaše je samo da odlučite da li više volite kuvane ili pečene, a kilogrami će početi da se tope.