četvrtak 16. avgust 2007.
RSS
• Beograd •
Početna > Beograd > Služba za hitne intervencije na liftovima dolazi posle tri dana

Služba za hitne intervencije na liftovima dolazi posle tri dana

Stanare jedne od miljkovačkih višespratnica tokom vikenda zadesio je kvar lifta. Iako je kvar prijavljen još u subotu ujutru, lift je proradio tek u ponedeljak, posle mnogobrojnih poziva predsednika kućnog saveta. Srećna okolnost je što niko od sugrađana nije ostao "zarobljen" unutra.

- Predsednik kućnog saveta rekao mi je da je zvao više puta u toku dana i da mu je obećano kako će ekipa iz "Gradskog stambenog" doći. Po podne sam i lično pokušao nekoliko puta da ih dobijem, ali se niko nije javljao na telefon - rekao nam je jedan od stanara ove višespratnice. Međutim, naš sugrađanin se tada dosetio da ih pozove sa mobilnog telefona. I gle čuda, tek što je telefon počeo da zvoni, neko se javio s one strane žice. Kada su čuli da niko nije zaglavljen rekli su kako će "svratiti" u nedelju ujutru.

Ova priča zainteresovala nas je da saznamo kako radi služba hitne intervencije JP "Gradsko stambeno". Boris Mićanović, jedan od zaposlenih u marketingu korisničkog servisa, kaže da je posao dežurne službe "izbavljanje" zaglavljenih u liftu i manje popravke koje se mogu obaviti do 20 sati, zbog kućnog reda.
- U slučaju bilo kakvog kvara, kada nam sugrađani jave, ekipa izlazi na teren. Popravka se odlaže za ponedeljak samo u slučaju da je kvar većeg obima, pa je potreban duži vremenski period da se otkloni - objasnio je Mićanović.
Da li je kvar u Miljakovačkoj višespratnici zaista bio takav da se morao čekati ponedeljak to najbolje znaju oni koji su, navodno, u subotu izašli na teren i procenili obimnost kvara. Znatno je bitnije pitanje da li sugrađani, koji redovno plaćaju usluge ovog preduzeća, moraju da čekaju tri dana na ono što im ugovorom sa JP "Gradsko stambeno" sleduje.