petak 1. februar 2008.
• Hronika •
Početna > Hronika > Sveštenika prebio pijani gost na slavi

Vlastimir Zlatić, paroh crkve u Šilopaju, dobio batine

Sveštenika prebio pijani gost na slavi

Dragan Bojović (40), zvani Cumpo iz sela Kriva Reka, istukao na svetosavskoj večeri sveštenika. Prethodno ga izvređala Bojovićeva supruga

GOLUBAC - O batinama koje je dobio Vlastimir Zlatić, paroh crkve u Šilopaju, na Svetog Savu, kad im vreme nije, ovih dana se u Rudničko-takovskom kraju priča kao o nečem do sada nezabeleženom u ovim krajevima. Paroha je tukao pripit gost na svetosavskoj večeri Dragan Bojović (40), zvani Cumpo iz sela Kriva Reka i to, po izjavi paroha Vlastimira, na pravdi Boga. Naravno, šilopajska priča o prebijanju popa Vlastimira zaokružena je veoma korektnom intervencijom policije iz Gornjeg Milanovca.

- Rano ujutru, na božji dan Sv. Save, kako i priliči, počeo sam svetu liturgiju sa velikom radošću i u slavu našeg svetitelja. Međutim, još u toku službe primetio sam da liturgiji prisustvuju ljudi koji retko zalaze u crkvu, ali i to sam smatrao radošću jer svako ima pravo da dođe u hram Božji i da se pomoli Gospodu Bogu. Opet, kako red nalaže, polomili smo svetosavski kolač, otpevali smo himnu Svetom Savi, nakon čega su gosti pozvani na tradicionalni svetosavski ručak. Međutim, još dok sam blagosiljao svečani ručak i održao prigodno slovo, LJiljana, supruga Dragana Bojovića, me je stalno provocirala i dobacivala za taj dan, pa i za bilo koji drugi, neprimerene provokacije, a to što je ona započela, nastavio je njen suprug Dragan koji, inače, nije do sada propustio nijednu sahranu, opelo, ili bilo koji crkveni obred a da me ne izaziva i naziva najpogrdnijim imenima. Naravno, otrpeo sam uvrede i otišao iz parohijskog doma da se odmorim.

UMESTO ODGOVORA  „VERNIKA“ – PSOVKE

U milanovačkoj policiji je potvrđeno da je do incidenta na dan Sv. Save došlo i da je protiv Dragana Bojovića podneta prekršajna prijava za remećenje javnog reda i mira. Takođe, lekarska uverenja koja su potpisali hirurg dr Predrag Šutić i neuropsihijatr dr Miloš Đurović jasno potvrđuju da je paroh šilopajski zadobio lakše povrede u predelu glave, nogu i ruku i u predelu grudnog koša.
U želji da saslušamo priču i drugog aktera ovog nemilog i do sada nezabeleženog slučaja, odgovor Dragana Bojovića Cumpa bio je veoma kratak i veoma vulgaran: - Ma, možete da mi ga p.... zajedno sa popom Vlastom! Meštani Šilopaja nisu radi da javno govore o onome što se desilo u parohijskom domu crkve jer, valjda, računaju, ako se tako nešto desilo sveštenom licu, šta onda mogu oni da očekuju od Cumpe ili nekog sličnog „vernika“.

Nešto oko 19 sati pozvao me je Bogdan Likić, predsednik mesne zajednice, da mu dam ključeve od parohijskog doma, ali kada sam ušao u prostoriju, imao sam šta i da vidim. Na podu je bilo, po mojoj proceni, preko 15 kg srče od čaša i flaša, što mi se nije dopalo, ali sam opet oćutao. U tom trenutku u lice mi se uneo Dragan Bojović Cumpo i uz viku jako me je gurnuo u grudi od čega sam udario glavom i rukama u zid sale za ručak, a kada sam pao, nastavio je da me šutira.

Sva je sreća da je među gostima bilo prisebnih ljudi i da su ga odvojili od mene, jer su posledice mogle da budu mnogo gore. Odmah sam pozvao policiju koja je reagovala veoma brzo i veoma korektno, a potom sam, s obzirom na to da sam osećao bolove svuda po telu i mučninu otišao u bolnicu gde mi je ukazana lekarska pomoć - ističe vidno potresen paroh Vlastimir Zlatić.