Glas Javnosti

Aplikacija „Prika Kidz“ pomaže roditeljima da otkriju bezbedna i zabavna mesta za igru

Porodica
Autor: Glas javnosti

Radeći kao vaspitač u Beogradu i inostranstvu Nenad Petrović je postao svestan manjka kvalitetnih prostora za igru sa mališanima, pa je odlučio da nađe način da roditelje upozna sa prostorima za igru dece koje preporučuju upravo – roditelji. Nenad je osmislio aplikaciju, inovativnu platformu Prika Kidz koja je namenjena roditeljima i deci.

Nenad već 15-ak godina radi kao vaspitač, promenio je nekoliko vrtića u Beogradu, zatim u inostranstvu, dok trenutno decu vaspitava u dalekom Kuvajtu, a ideja o pravljenju ove aplikacije rodila se upravo iz iskustva koje je stekao radeći sa najmlađima i sa njihovim roditeljima.

Kako je nastala „Prika Kidz“ aplikacija?

„Na ideju da napravim Prika Kidz došao sam jednog prepodneva kada sam vodio decu u park, dok sam radio kao vaspitač. Video sam da pojedini parkovi nisu u dobrom stanju, dečiji elementi za igru su nestabilni, često oštećeni, razmislio sam o svemu i na papir stavio prvu skicu“, počinje on priču za BIZLife. 


Uz pomoć prijatelja ‘’igtcode’’ stvorio je aplikaciju koja pomaže roditeljima da otkriju zanimljiva, bezbedna i zabavna mesta za igru u svom kraju, gradu, zemlji. Na njoj su radili nekoliko meseci, isprobavali razne varijante, testirali ih, a od pre nekoliko dana ova aplikacija može da se skine sa prodavnica, što je već učinilo dvadesetak roditelja i nekoliko igraonica.

„Svaki roditelj može kreirati to mesto (play spot) gde drugi roditelji mogu da se pridruže, a mogu napraviti i play date gde mogu izazivati jedne druge uz tradicionalne dečije igre i druženje. Prost primer je, recimo vaše dete želi da ide u igraonicu ili u park, vi odete na aplikaciju i na aplikaciji se nalaze svi play spotovi, aktuelni play datovi itd. Vi sad na osnovu rejtinga birate. Ovo podstiče biznise da budu bolji i da ulažu u svoj rad, a grad i lokalnu samoupravu da ulažu u mobilijar i dečije parkove“, objašnjava on.

Aplikacija podržava 176 država

Njihova misija je da stvore jednu sredinu i zajednicu roditelja koji će uživati u igri i detinjstvu svojih mališana.


„Takođe, imamo  biznis account za sve biznis subjekte, kao što su igraonice, rođendaonice, parkovi, zabavni parkovi gde registracijom na aplikaciju dobiju vidljivost i veći engagement roditelja. Takođe mogu i direktnom reklamom da dođu do roditelja“, objašnjava on za BIZLife.

Aplikacija podržđava 176 država, pa korisnici imaju mogućnost da biraju grad, državu, naselje, ulicu…

„Mene kao vaspitača vodi ideja da stvorimo kreativno i podržavajuće okruženje za decu, gde stvaramo zajednicu roditelja i igaonica, jer roditelji moraju da budu heroji svog života, a deca treba da uživaju u igri koja je najlepši deo njihovog detinjstva“, zakjljučuje on.

Glas javnosti /B10S 

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR