utorak 9. februar 2010.
RSS
• Društvo •
Početna > Društvo > Maltretiranje putnika

ZBOG NEISPRAVNOSTI "JATOVOG" AVIONA, KOŠARKAŠI FMP I KLIJENTI AGENCIJE "DŽOLI TRAVEL" ČEKALI DVA SATA

Maltretiranje putnika

Mnogi se vratili kući pošto su izgubili vezu u Amsterdamu

BEOGRAD - Košarkaški tim FMP-a, političarka Maja Gojković, ali i svi putnici koji je juče trebalo da putuju avionom "Jata" u Amsterdam, odnosno Brisel, doživeli su pravo maltretiranje. Umesto u 10 sati, "boing 737-300" je sa beogradskog aerodroma poleteo tek u 12 časova. Ali to nije jedina neprijatnost za putnike, jer su oni morali da menjaju avion pola sata posle ukrcavanja. Ispostavilo se da je planirana letelica bila neispravna.

Kako smo saznali, Maja Gojković kao i putnici turističke agencije "Džoli travel" morali su čak i da se vrate kućama, jer su zbog dvočasovnog zakašnjenja na amsterdamskom aerodromu izgubili vezu za drugu destinaciju, odnosno Havanu kada je reč o putnicima "Džolija".
- Putnici su došli na aerodrom na vreme. Prvo što se desilo jeste da se čeking odužio, a potom da je avion kasnio. Posle ukrcavanja u avionu se sedelo do nekih pola sata da bi putnicima bilo rečeno da napuste avion. Naša grupa koja je trebalo da putuje na Kubu, morala je odloži let i zbog toga će tamo biti dan kraće - rekli su nam u "Džoliju".

U "Jatu" su nam potvrdili da su iz tehničkih razloga putnici na letu JU 272 Beograd - Amsterdam-Brisel promenili avion i poleteli sa gotovo dva sata kašnjenja.

Oni nisu hteli da nam kažu ko je sve bio putnik jer, kako su rekli, "poslovna praksa svih avio-kompanija je da čuvaju privatnost svojih putnika."

Ključne reči: