petak 26. jul 2013.
RSS

Prestao da izlazi časopis "Mikro"

Izvor: Tanjug |
4. april 2012. 08:00:06

BEOGRAD, 4. aprila (Tanjug) - Izdavač časopisa "Mikro" je, nažalost, nakon skoro 15 godina neprekidnog izlaženja i objavljenih 160 brojeva tog časopisa, bio primoran da obustavi njegovo izlaženje, tako da je februarski broj ujedno i poslednji koji je objavljen. Čitaoci časopisa "Mikro" i posetioci veb lokacije časopisa, već su primetili da se martovski broj "Mikra" nije pojavio na kioscima, kao i da na ovim stranicama nije bilo veb izdanja martovskog broja časopisa. Veliki troškovi poslovanja (štampa časopisa, izrada DVD diska...), kao i aktuelna ekonomska kriza, glavni su razlog za pad tiraža i prihoda, ne samo ovog časopisa. U tako lošim i neizvesnim poslovnim uslovima, jedina mogućnost koja je preostala bila je gašenje časopisa. nm/vs *** Poboljšavanje "Fejsbukovog" pretraživača NJUJORK, 4. aprila (Tanjug) - Grupa od 24 inženjera, rukovođena bivšim inženjerom "Gugla" Larsom Rasmusenom koji je učestvovao u razvoju "Guglove" kartografkse usluge "Gugl maps", radi na poboljšanju "Fejsbukovog" pretraživača, preneli su francuski elektronski mediji. Opšta ideja je da se daje veća vrednost preporuci prijatelja, nego uređaja (ili nekog stranca), što je mogućnost koju "Fejsbuk" još nije iskoristio. Pretraga se svakako može obaviti, potom kliknuti na opciju "vidi više rezultata", zatim obaviti filtriranje kroz postove prijatelja ili "javne postove", ali se ne odmiče baš daleko. Na osnovu "Fejsbukovih" pretraga se zaista ne može doći do određenog zaključka vezanog za neko postavljeno pitanje, na primer da li tokom večeri gledati određenu komediju ili dramu. Ukoliko se, međutim, postavi pitanje preko određenog statusa ili "tvita" (kratka poruka) može se brzo doći do oko 10 mišljenja koja mogu da pomognu da se donese odluka. vs *** Laganje lakše preko SMS, ali se vraća kao bumerang VAŠINGTON, 4. aprila (Tanjug) - Ljudi lakše ne govore istinu u SMS-ovima, nego u telefonskom ili direktnom razgovoru, a prikrivanje istine je izgleda veoma učestalo u novije vreme, pokazali su rezultati istraživanja objavljenog u časopisu JBE (Journal of Busineš Ethics). Naučnici su došli do tog zaključka obavivši ispitivanje ponašanja 140 studenata koji su igrali takozvane "igre uloga" (zamišljeno igranje uloga), preneli su francuski mediji. Primećeno je i da osoba koja je slagala peko SMS-a oseća više ljutnje pomešane sa jačim osećajem krivice prema sebi samoj, nego kada govori neistinu preko telefona ili direktno u lice sagovorniku. To znači da je laganje SMS-om kratkoročno delotvorno, jer se veoma brzo sve vraća kao bumerang. vs (Kraj servisa) nm/vs/jpe NNNN